Het is gemakkelijk om veel tijd, geld en energie in AdWords te steken en vooral verloren te laten gaan. Als online marketing niet je core business is, kan je overwegen het beheer van je campagnes door Tows te laten uitvoeren. Je blijft dan zelf altijd toegang en controle houden en kunt er tegelijkertijd op vertrouwen dat je er geen omkijken naar hebt.

Op maandelijkse basis ontvang je van Tows een overzicht van de behaalde resultaten. Daarnaast zullen er continu kleine aanpassingen worden doorgevoerd om de resultaten van jouw campagnes te verbeteren. Indien er grote wijzigingen doorgevoerd moeten worden zullen we dit altijd in overleg met elkaar doen.

Waar bestaat beheer en optimalisatie uit?

– Herinrichting van Google AdWords en Analytics account.
– Instellen van conversiedoelen en plaatsen conversiecode.
– Optimaliseren van campagne en advertentiegroepen.
– (Her)schrijven van advertentieteksten en plaatsen advertenties.
– Optimaliseren van (bestaande) zoekwoorden, biedingen en advertentieteksten.

Google AdWords

Waarom jouw Google AdWords door Tows laten beheren?

– Wij denken met je mee; jouw marketing doelstellingen zijn onze doelstellingen
– Analyse door specialist die continu de nieuwste ontwikkelingen beheerst
– Dagelijkse monitoring en optimalisatie
– Altijd bereikbaar voor tijdelijke acties, inspelen op actualiteit, etc.
– Maandelijks ontvang je een overzichtelijke rapportage
– Je bespaart jezelf veel tijd, geld en energie
– Door efficiëntere inzet een hoger rendement uit jouw AdWords campagnes

Wil je jouw huidige campagne door Tows laten beheren of wil je eerst gebruik maken van het Google AdWords introductie aanbod om vervolgens het beheer aan Tows over te dragen?

Geïnteresseerd? Neem vrijblijvend contact met ons op.