Misschien ben je zelf al begonnen, maar weet je niet precies hoe je de verschillende social media in de dagelijkse praktijk efficiënt kunt inzetten, zonder dat je er al te veel tijd aan kwijt bent. Iedereen heeft een beeld bij wat bijvoorbeeld Twitter, LinkedIn, Google+, Instagram, Pinterest en Facebook doen. Echter hoe kun je de mogelijkheden gebruiken voor jouw organisatie?

Als een potentiële klant belt? Dan pakken we de telefoon op.
Als een potentiële klant een email stuurt? Dan beantwoorden we de email.
Als een potentiële klant iets op Twitter zet? Dan…

De inzet van social media

Vanzelfsprekend kan je social media inzetten om meer bezoekers naar jouw website te genereren. Maar sociale media bieden veel meer mogelijkheden. Naast marktonderzoek, recruitment, klantenservice, reputatiemanagement, retentie en sales zijn er tal van kansen die ook voor jouw organisatie zeer interessant kunnen zijn.

Social Media

Aanpak voor een social media plan

Voordat we beginnen, stellen we samen duidelijke doelen en daarbij een strategie om de gestelde doelen te behalen. Graag vertellen wij over het zakelijk gebruik van social media in het algemeen en hoe jij het voor jouw organisatie kunt laten werken. Hoe je het kunt integreren in je huidige strategie en hoe je het complementair kunt laten zijn aan jouw bestaande activiteiten.

Voor zowel een training, advies of de volledige implementatie, vormgeving en inrichting van jouw social media kan je contact met ons opnemen.