Je kent het wel. Je zit op een verjaardag, een kringverjaardag om precies te zijn. Iedereen zit in een grote kring, plastic stoeltje, kopje koffie, gebakje op schoot. En dan komt het moment dat iemand zegt: “Vertel eens, hoe gaat het met jou?” Er zijn dan een paar manieren waarop …
Nieuws
Klantcase: €20.000 per maand aan Marktplaats-advertenties… en niemand wist welke auto’s écht iets opleverden
Een grote autodealer in het midden van Nederland adverteerde alle auto’s die ze hadden staan op Marktplaats. Want: “Er komen leads binnen, dus het werkt.” Maar die leads kostten op een gegeven moment gezamenlijk €20.000 per maand. En hoewel we hun Google Ads-campagnes al efficiënter maakten (meer resultaat, minder kosten), …
Klantcase: In vijf jaar tijd van 5 naar 80 mensen
“Kunnen we je interviewen?” Eerst belde één journalist. Toen twee. Toen tientallen. Kranten, radio- en tv-zenders uit binnen- en buitenland wilden allemaal ons verhaal horen. Wat begon als een eenvoudige schoolopdracht, groeide uit tot een echt bedrijf. Een online juridische dienstverlener met een missie: consumenten helpen hun rechten te claimen. …
Lees verder “Klantcase: In vijf jaar tijd van 5 naar 80 mensen”
Klantcase: Van fulfillment partner naar miljoenen-webshop met Google Shopping advertenties
Een fulfilmentpartij besloot een webshop over te nemen die elektrische fietsaccessoires verkoopt. Ze zagen potentie. En dat zag ik ook. De webshop had namelijk al een sterke positie in de organische zoekresultaten. Maar met Google Shopping-advertenties was eerder een mislukte poging gedaan – en dat werd gezien als “niet interessant”. …
Let op: WooCommerce 9.6 introduceert automatisch “Merken” – mogelijke 404-fout op merkpagina’s
Sinds de update naar WooCommerce 9.6, die op 20 januari 2025 is uitgerold, is de functionaliteit voor merken (brands) standaard ingeschakeld en geïntegreerd in de WooCommerce-kern. Dit betekent dat de aparte WooCommerce Brands-plugin overbodig is geworden en automatisch wordt uitgeschakeld bij de update. Wat is er precies veranderd? WooCommerce voegt …
De ‘3-secondenregel’: Waarom je website bezoekers verliest zonder dat je het doorhebt
Iemand klikt op jouw link in Google, komt op je website… en klikt meteen weer weg. Geen contact, geen verkoop, geen actie. Dat gebeurt sneller dan je denkt. Binnen drie seconden beslist een bezoeker of hij op jouw site blijft of niet. Die eerste paar seconden zijn dus superbelangrijk. Waarom …
Lees verder “De ‘3-secondenregel’: Waarom je website bezoekers verliest zonder dat je het doorhebt”
Waarom traditionele zoekwoordenonderzoeken achterhaald zijn (en hoe je slimmer werkt)
Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Waar je vroeger met een simpel zoekwoordenonderzoek en wat keyword stuffing prima scoorde in Google, is dat nu niet meer voldoende. Toch blijven veel marketeers vasthouden aan traditionele zoekwoordenonderzoeken met tools zoals de Google Keyword Planner of Ahrefs. Maar deze aanpak is …
Lees verder “Waarom traditionele zoekwoordenonderzoeken achterhaald zijn (en hoe je slimmer werkt)”
Verhuisbericht
Per 1 januari zijn we verhuisd naar een nieuw kantoor. 🚀 Met bijna een verdubbeling van ruimte biedt onze nieuwe locatie meer comfort om onze opdrachtgevers nog beter van dienst te zijn en meer ruimte om al onze ideeën uit te werken. Wat zijn we blij met deze upgrade! Ons …
Wat levert het nou echt op? | Maak je conversiedoelen meetbaar!
Nog te vaak kom ik ze tegen; bedrijven die de conversiedoelen van hun website of webshop niet meten en ondertussen wel veel geld uitgeven aan Facebook, Google Ads en LinkedIn advertenties. Veel van deze bedrijven richten zich op de verkeerde cijfers, zoals het aantal bezoekers. Maar pas op, dat is …
Lees verder “Wat levert het nou echt op? | Maak je conversiedoelen meetbaar!”