Sinds de update naar WooCommerce 9.6, die op 20 januari 2025 is uitgerold, is de functionaliteit voor merken (brands) standaard ingeschakeld en geĂŻntegreerd in de WooCommerce-kern. Dit betekent dat de aparte WooCommerce Brands-plugin overbodig is geworden en automatisch wordt uitgeschakeld bij de update. Wat is er precies veranderd? WooCommerce voegt …
Nieuws
De â3-secondenregelâ: Waarom je website bezoekers verliest zonder dat je het doorhebt
Iemand klikt op jouw link in Google, komt op je website… en klikt meteen weer weg. Geen contact, geen verkoop, geen actie. Dat gebeurt sneller dan je denkt. Binnen drie seconden beslist een bezoeker of hij op jouw site blijft of niet. Die eerste paar seconden zijn dus superbelangrijk. Waarom …
Waarom traditionele zoekwoordenonderzoeken achterhaald zijn (en hoe je slimmer werkt)
Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Waar je vroeger met een simpel zoekwoordenonderzoek en wat keyword stuffing prima scoorde in Google, is dat nu niet meer voldoende. Toch blijven veel marketeers vasthouden aan traditionele zoekwoordenonderzoeken met tools zoals de Google Keyword Planner of Ahrefs. Maar deze aanpak is …
Lees verder “Waarom traditionele zoekwoordenonderzoeken achterhaald zijn (en hoe je slimmer werkt)”
Verhuisbericht
Per 1 januari zijn we verhuisd naar een nieuw kantoor. đ Met bijna een verdubbeling van ruimte biedt onze nieuwe locatie meer comfort om onze opdrachtgevers nog beter van dienst te zijn en meer ruimte om al onze ideeĂ«n uit te werken. Wat zijn we blij met deze upgrade! Ons …
Wat levert het nou echt op? | Maak je conversiedoelen meetbaar!
Nog te vaak kom ik ze tegen; bedrijven die de conversiedoelen van hun website of webshop niet meten en ondertussen wel veel geld uitgeven aan Facebook, Google Ads en LinkedIn advertenties. Veel van deze bedrijven richten zich op de verkeerde cijfers, zoals het aantal bezoekers. Maar pas op, dat is …
Lees verder “Wat levert het nou echt op? | Maak je conversiedoelen meetbaar!”
Google Ads: De 5 meest gemaakte fouten
Als adverteerder wil je graag zoveel mogelijk uit Google Ads halen. Het is tenslotte een krachtig kanaal om jouw doelgroep te bereiken en jouw bedrijf te laten groeien. Helaas maken veel adverteerders echter dezelfde fouten die hun advertentieprestaties negatief beĂŻnvloeden. In dit artikel bespreken we de 5 meest voorkomende fouten …
Wat is domein autoriteit en waarom is het belangrijk?
De domein autoriteit van een website is een belangrijk concept in de wereld van zoekmachine optimalisatie (SEO). Het is een score die wordt toegekend aan een website op basis van verschillende factoren, zoals de leeftijd van het domein, de relevantie van de inhoud en het aantal externe links dat naar …
Lees verder “Wat is domein autoriteit en waarom is het belangrijk?”
Gebruik een zoekwoordenonderzoek voor je contentplan
Contentmarketing is nu een essentieel onderdeel van de marketingstrategie van elk bedrijf met groeiambities. Maar toch onderschatten veel marketeers het belang van een zorgvuldig gepland en goed gedocumenteerd contentplan. Wat is een contentplan? Een contentplan is een document waarin je beschrijft wat je wilt publiceren, via welke kanalen en op …
Lees verder “Gebruik een zoekwoordenonderzoek voor je contentplan”
12 slimme manieren om je bedrijf online te laten groeien
Of je nu net begint met je eigen bedrijf of al enige tijd bezig bent, het is belangrijk om te blijven groeien en je online aanwezigheid te versterken. Van het optimaliseren van je website tot het gebruik van sociale media, we bespreken 12 slimme manieren om je bedrijf online te …
Lees verder “12 slimme manieren om je bedrijf online te laten groeien”