Als marketeer/ondernemer ben je continu op zoek naar inspiratie om betere resultaten te behalen en efficiënter met je tijd en middelen om te gaan.

Tegelijkertijd worden er zoveel boeken geschreven dat het moeilijk is te bepalen welke boeken de moeite waard zijn.

Vandaar onderstaand een lijst met boeken die we je absoluut aanraden om te lezen.

Ondernemerschap

The Lean Startup – Eric Ries

Met deze wereldwijde bestseller leer je het innovatieproces van je bedrijf te versnellen en zul je minder tijd en geld verspillen aan de ontwikkeling van je startup. Een absolute aanrader voor zowel startende als gevestigde bedrijven.
Bekijk op bol.com

Zero to One – Peter Thiel

In dit boek legt Peter Thiel uit wat we kunnen leren van Silicon Valley. Peter Thiel is medeoprichter van PayPal en investeerder in vele techbedrijven, zoals Facebook, LinkedIn en Spotify. Dankzij zijn unieke ervaring en strategische inzichten heeft hij met Zero to one dé bijbel van een nieuwe generatie ondernemers geschreven. Zijn inzichten over onder andere strategie, teambuilding, concurrentie, verkoop en pitchen zijn breed toepasbaar. Een must read voor iedere ondernemer!
Bekijk op bol.com

Zoekmachine optimalisatie

Outsmarting Google

Dit boekt leert je in duidelijke taal hoe Google werkt en hoe je daar als bedrijf slim gebruik van kan maken.
Bekijk op bol.com